20 Mayıs 2014 Salı

Uzaylı kaka yaptı! Hönk!

Hiç gizlemeden, kibarlık yapmadan söyleyebilirim ki, gaz ve kaka mevzuları beni hiç etkilemez. Bunlar doğal şeylerdir, her canlı yapar, vücudun bir ihtiyacıdır nokta! Ay kakamın kokusunu başkaları duymasın diye kıvrananlar, evleneli beş yıl oldu kocamın yanında hiç pırt yapmadım diyenler, tuvalette işini görürken kapıyı kilitleyenler neler duydum neler. Aman banane kim ne yaparsa yapın elbet, ancak ben kendimi o kadar geremem. Evim ultra lüks, her bireye birer tuvaletli bir ev değilse, sabah alelacele işe gitmek için hazırlanıyorken tuvaletten biri çıkar çıkmaz diğeri girecekse bu sıkıntının anlamı ne sorarım size? Ne kadar sprey sıkarsan sık o tuvalet ilk bir dakika kokar, imkanı yok kaçamazsın kokudan.

Ay ne diyecektim nereye geldim. Bebek sahibi olunca, özellikle ilk aylarda, ortaya servis pırtlar kakalar pek bi anormal bulunur. Hiç unutmuyorum, kayınpederim minnakımın pırtını ilk duyduğunda gülerek eliyle şu osuruk işaretini yapmıştı. Sonra da  etrafındakilere aynı işaretle nasıl da gaz çıkardığını anlatmaya çalıştı. Dehşete düşmüştüm. Neden derseniz bir kere o işareti hiç ama hiç hoş bulmuyorum, ikincisi ise ne var yani gaz çıkardı/osurdu/pırt yaptı demek çok mu ayıp? Bana işaret ile gösterilmesi daha küçümseyici geliyor. Üstelik ufacık bebenin gazı, kakası ne kadar da anormal bulunuyor hayret!

Hala da çevremde, bebeklerin kakalarına ıyy kaka yapmış, öyk ne biçim kokuyor diye yaklaşanların bağırsaklarını bıçakla delip, al bi de kendikini kokla diyesim geliyor.  Ne yani sen doğduğundan beri her gün gaz, kaka yapıyorsun, yaşın X 365 kereden bu güne kadar kaç kere o işi yaptığının farkında mısın? Üstelik çocukların varsa bir de üstüne onların bebekliklerini ekle. Oldu mu sana bi milyon gaz kabarcığı, benim minik kuzum iki pırt yapmış, olağanüstü hal olmuş. Yok yeaaa. Kimse bebemin kakasına laf uzatamaz! Anası için çiçek kokusu gibidir onlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder