16 Şubat 2014 Pazar

Bebelerin Doğum Günlerine Aç Gitmeyin Anacım

Bir bebek sahibi olunca hayatımıza yepyeni bir macera daha giriyor. Her biri süper düper özenli doğum günü partileri. Aylar öncesinden temalar, pasta arayışları başlar, özellikle ilk yaş günü ise müthiş bir heyecandır bu.

Bu heyecan ne yazık ki doğum günü bebesinin annesini fazlaca yorar. Evin süslenmesi, pasta, ikramlıklar bir yana, çocuğunun ve kendi süsü püsü diğer yana bi dünya iş. İşlerin yorgunluğunun üstüne bir de duygusallığı ve heyecanı ekleyin, şaşkına dönmemek mümkün değil.

E ben bunu yaşadım çok iyi biliyorum da peki ne demeye doğum gününe aç gidiyorum?

Bir kaç hafta önce minnakımın arkadaşının partisine gittik. Her şey çok güzeldi güzel olmasına da orda kim bilir neler yeriz diyerekten aç gittim. Malesef umduğumu bulamadım. Pasta ve çok iyi pişmemiş börekler dışında diğer herşey atıştırmalıktı; şekerler, yemişler, minik kanepeler beni doyurmaz ki :(

Karın doyuracak bir şeyin olmamasını geçtim hadi, ancaaak bir diğer engel de iki kat kudurmuş minnakımdı. Balonlara mı saldırmadı, süsleri mi parçalamaya çalışmadı, doğum günü bebesine verilen hediyeleri almak için mi ağlamadı her marifetini ortaya döktü kuzucum. Onu tutmaya çalışmaktan yemek yemeyi bırak, kırk yılda bir büründüğüm süslü halimden eser kalmadı. Bluzumun yakası yamulmuş, saçım başım bozulmuş halde kocamın yanına gittim:

-hadi kalkalım artık biraz daha durursam kafayı yiyeceğim.

İşte buraya yazıyorum ki ben ettim siz etmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder