3 Aralık 2013 Salı

Kalp Sıkışması

Bu sabah dışarıda işlerim vardı. Erkenden kalk giyin süslen minnakı hazırla, yetişeyim diye koştur, gelince yedir içir, oyna uyut derken iki dakka oturmadım. O kadar çok koşturdum ki birden bire kalbimde çarpıntı ve sıkışma hissi ile duraksadım. Derin nefes aldım geçmiyor, uzandım geçmiyor ne yapsam diye düşünürken uzandığım yerden kalkıp bir kahve içmeye niyetlendim, zira başım da çok ağrıyordu. Doğrulurken birden bire sütyenimin kopçası patladı ve o zaman sıkışma falan kalmadı :)

Ev içinde rahat olanları tercih ediyorum ama dışarı çıkıcam diye biraz daha dik gösteren sert olanlardan takmıştım. Ve daha hamilelik öncesine ait olduğundan biraz sıkıyor ama koşturmacadan sıktığını farketmemişim bile. Nasıl rahatladım anlatamam :) Kalp krizi mi geçiriyorum acaba diye düşünmedim değil. Oh be. 

Bunu nasıl olur da farketmedin diyebilirsin, ama anne olunca öyle oluyor işte. Sıra bir türlü kendine gelmiyor. Değil ne hissettiğin ne düşündüğünü bile ayırt edemez oluyorsun. Bak şimdi mesela bişey diyecektim unuttum gitti, artık hatırlama şansı yakalarsam yazarım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder